Saturday 10 September 2011

geram + sedih = ???????

hai .... :(
emmmmmm .... :( ... malam ni m0od kurang ckit ... sedih cgt2 ... xtaw da nk luah kt spew ni perasaan aku ....
tadi ... ade s0rang p0mpuan ni ... marah2 aku .... maki2 aku .... cakap aku ni rampas pakwe dye ...
eEeUuwwwW ...plizzz la ... aku xingin la pakwe dye tu ....
dye igt aku ni terhegeh2 cgt nk kt pakwe dye ....
padahal dye punye pakwe yg menggatal ngn owg lain... dasar p0mpuan xreti jaga pakwe ....da tau mkew tu mcm mangk0k jamban .... jaga la pakwe k0w tu lekl0k ...nak berkasih ngn 0wg semaxx ...jaga rr wei ...
jangan d0k maki 0rg ... pakwe dye p0m cakap da srabut ngn dye 2 ...
mulut mengalahkan kiah pr0pa ... berapi aku dye maki2 aku tadi ...
hampehh t0l ....
nasib baik la kawan2 aku suruh aku bersabar je la ... xpayah lawan kew pew ... just dengar jew dye nk cakap pew p0m ...hidup ni kenew la sabar dengan pelbagai ragam manusia ni ...
aku bersyukur rr tahap kesabaran dalam diri aku ni tinggi ...
law x da lmew da aku maki dye balik tadi..hehehe ..
k0nklusinya aku ase ... lebih baik sabar dari lawan ... :))
t0 all my frenz yg supp0rt aku tadi ...temz la ek ....
law x xtaw la pew yg jadi skunk ni ...
k r ..aku da ase ngnt0k ni ...
s0,maw td0e lu ...
jumpa di next p0st lak
tata :)

~ l0veallmyfrenzZz ~


sed!hnye .. :'(


hateusiged!xXx +.=

0 comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik SI GADIS SIMPLE