Saturday 17 September 2011

percaya padaku ....

assalamualaikum !!!


hai !!! ,,, all0oW !!! ...emmmm ...PERCAYA PADAKU ....bez cgt2 lagu nie .... aku suka cgt ... lagu ni se0rang yang aku sayang telah tujukan kpada aku .... rrr ... bez glew blew ngah srabut dgr lagu ni ... tenang asenye la ...
blew dgr lagu nie gak la aku teringat kt si dye .... kawan2 cakap kami cweet !!! ...t0l kew ????? OMg !!!! hehehe ... papew p0m temz awk .... wt sye eppy skank .... kehadiran dirimu sugg0h berharga buat ku ... tapi ... sedih gak la ... aku xtaw lagi cmnew prangai dye tu ... aku xnk la pisang berbuah 2 kali ... aku harap dye bt0l2 ikhlas la .....ikhlas kawan ngn aku ni .... aku xcntik .... dye hans0m cgt ... aku ngn dye x sepadan ... ibarat langit ngn bumi la ...tapi dy cakap dye suka aku ... tu yang aku takut tu ... takut dye main2 kan aku ... tu jew ...orang "semaxXx" la katakan ...mesti la dikelilingi gurlz .... 
skank nie xdapat aku nak mcj ngn dy .... p0kai la ... kredit abis suda ..:( ....
tapi dy sllu k0l aku ... igt gak dye kt aku ... hehehe ...
papew p0m ... aku PERCAYA PADAMU wahai _ _ _ _ _ ....
hehehe ....
temz ek awk kerna sudi PERCAYA PADAKU !!!




0 comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik SI GADIS SIMPLE